fbpx

22 preprostih in zdravih Whole30 polnovrednih prigrizkov

Kliknite TUKAJ za seznam vseh BLOG objav

Whole30 je 30-dnevni program, ki deluje kot izločevalna dieta za prepoznavanje občutljivosti na hrano.

Ta program prepoveduje dodane sladkorje, umetna sladila, mlečne izdelke, žitarice, fižol, alkohol in aditive za živila, kot sta karagenan in mononatrijev glutamat (MSG). Prav tako odvrača od prigrizkov in namesto tega spodbuja uživanje treh obrokov na dan.

Vendar pa bodo prigrizki morda potrebni za nekatere ljudi na tej dieti zaradi različnih dejavnikov, kot so potrebe po kalorijah in ravni aktivnosti.

Če se odločite za prigrizek, lahko izbirate med različnimi možnostmi, ki jih je odobril Whole30.

Tukaj je 22 preprostih in zdravih prigrizkov za program Whole30.

 

1. Sendviči z jabolkom in indijskimi oreščki

Čeprav arašidi in arašidovo maslo niso dovoljeni v programu Whole30, so drugi oreščki in maslo iz oreščkov.

Maslo iz indijskih oreščkov je polno hranil, kot so zdrave maščobe, magnezij, mangan in baker. Njegov gladek, sladek okus se dobro ujema z jabolki.

Na 2 narezana kroga jabolke namažite 1 žlico (16 gramov) masla iz indijskih oreščkov, jih sestavite skupaj in uživajte.

 

2. Vražja jajca s kurkumo

Vražja jajca pripravimo tako, da trdo kuhanim jajcem odstranimo rumenjake, kuhan rumenjak pretlačimo z majonezo, gorčico, kisom, poprom in soljo, nato pa mešanico vmešamo nazaj v jajčni beljak.

Navadna vražja jajca so okusen prigrizek, bogat z beljakovinami, dodajanje kurkume pa lahko še poveča njihovo hranilno vrednost.

Kurkuma vsebuje kurkumin, polifenolno spojino z močnimi antioksidativnimi učinki, ki lahko nudi številne koristi za zdravje, vključno z zmanjšanjem vnetja.

Pri pripravi tega preprostega recepta obvezno uporabite majonezo in gorčico, skladno s standardom Whole30, brez dodanega sladkorja.

 

3. Čokoladne energijske kroglice

Uradni načrt Whole30 odvrača priboljške, tudi če so narejeni iz odobrenih sestavin.

Vendar pa si lahko občasno privoščite sladek, a zdrav prigrizek iz sestavin, ki jih je odobril Whole30, kot so datlji, indijski oreščki in kakav v prahu.

Te energijske kroglice so popolna poslastica in ustrezajo programu Whole30.

 

4. Nakaljena bučna semena

Bučna semena so hranljiv prigrizek Whole30, ki vas lahko zadovolji med obroki.

Z visoko vsebnostjo beljakovin, zdravih maščob, magnezija in cinka jih lahko kombinirate z drugimi zdravimi sestavinami Whole30, vključno s suhim sadjem ali kokosovimi kosmiči, za nasiten prigrizek.

Nakaljena bučna semena so pametna izbira, saj lahko postopek kaljenja poveča razpoložljivost hranil, kot sta cink in beljakovine.

Kupujte bučna semena na spletu.

 

5. Avokadov humus s papriko

Whole30 prepoveduje stročnice, kot je čičerika. Kljub temu lahko z avokadom, kuhano cvetačo in nekaterimi drugimi zdravimi sestavinami pripravite okusen humus brez čičerike.

Preizkusite ta recept za avokadov humus in ga kombinirajte s papriko ali katero koli drugo hrustljavo zelenjavo brez škroba po vaši izbiri.

 

6. Whole30 bento škatla

Bento boxi so posode, razdeljene na več delov, od katerih je vsak za drugo jed.

Poskusite vključiti različna živila Whole30 v svojo bento škatlo za obilen prigrizek. Na primer, združite trdo kuhano jajce z narezano zelenjavo in guacamole – ali ostanke piščančje solate s sladkim krompirjem – in dodajte narezane breskve za sladico.

Na spletu kupujte okolju prijazne bento škatle iz nerjavečega jekla.

 

7. Kokosovo-jogurtov bučni parfe

Kokosov jogurt je bogat jogurt brez mlečnih izdelkov z visoko vsebnostjo zdravih maščob.

Bučni parfe se zlahka meša s kokosovim jogurtom in je odličen vir karotenoidov, ki nudijo močne antioksidativne in protivnetne lastnosti.

Sledite temu receptu za kremast, okusen parfait, vendar ne pozabite izpustiti javorjevega sirupa in granole, da bo ustrezal Whole30.

 

8. Toast iz sladkega krompirja s pirejem iz avokada

Toast s sladkim krompirjem je zdrava možnost za tiste, ki hrepenijo po nadomestku za kruh, ki ga je odobril Whole30. Samo sledite temu preprostemu receptu.

Ta korenasta zelenjava je odličen vir hranil, vključno z vlakninami, karotenoidi in vitaminom C. Prelivanje tankih, popečenih rezin s pirejem iz avokada je še posebej okusna kombinacija.

Toast iz sladkega krompirja pokapljajte z limoninim sokom, kančkom morske soli in zdrobljeno rdečo papriko, da okrepite njegov okus.

 

9. Mešanica oreščkov s čebulo in drobnjakom

Mešani oreščki so polni hranil in zagotavljajo rastlinski vir beljakovin.

Poleg tega raziskave kažejo, da lahko prigrizki oreščkov pospešijo hujšanje, zaradi česar so odlična izbira za vse, ki se želijo znebiti odvečne teže po načrtu Whole30.

 

10. Polnjene paprike

Polnjene paprike so poleg zdravega obroka tudi izdaten prigrizek. Paprika ima malo kalorij in je polna vlaknin, vitamina C, provitamina A, vitaminov skupine B in kalija.

Če jih napolnite z virom beljakovin, kot je mlet piščanec ali puran, je odličen način, da zagotovite, da ostanete siti ves dan.

 

11. Pečen korenčkov krompirček

Čeprav se sladki in običajni krompir običajno uporabljata za pripravo krompirčka, je korenje odlična alternativa. Vsebuje manj kalorij in ogljikovih hidratov kot krompir, zato je odličen za ljudi na dietah z malo ogljikovimi hidrati, ki sledijo Whole30.

 

12. Losos v pločevinkah

Konzervirani ali pakirani losos je koncentriran vir beljakovin in protivnetnih omega-3 maščob. To je hranljiv prigrizek za ljudi na Whole30, ki sledijo pescatarski dieti.

Poleg tega je nasiten in priročen prigrizek, ki ga lahko uživate na poti.

Na spletu kupujte izdelke iz trajnostno ulovljenega lososa.

 

13. Chia puding iz mešanih jagod

Ko ste razpoloženi za nekaj sladkega v paketu Whole30, je chia puding dober nadomestek za dobrote, polne sladkorja.

Vlaknine, zdrave maščobe in beljakovine iz chia semen se čudovito ujemajo z naravno sladkostjo mešanega jagodičevja v tem okusnem receptu.

 

14. Solata iz rukole s sušenimi paradižniki in pečenim jajcem

Solata ni le bogata s hranili, ampak je tudi vsestranska, zaradi česar je odlična izbira za zdrave prigrizke Whole30.

Rukola je listnata zelenjava, ki je polna antioksidantov, kot so karotenoidi, glukozinolati in vitamin C.

Poskusite nekaj pesti surove rukole preliti z ocvrtim jajcem in sušenimi paradižniki za edinstven prigrizek.

 

15. Banane in pekan maslo

Banane so že same po sebi nasiten izbor, a če jih združite z beljakovinskim maslom iz orehov, ustvarite bolj izdaten prigrizek.

Orehovo maslo je odličen vir rastlinskih beljakovin in še posebej veliko mangana, ki je bistvenega pomena za presnovo in delovanje imunskega sistema. Ta mineral tudi ščiti pred poškodbami celic, ki jih povzročajo nestabilne molekule, znane kot prosti radikali.

Če želite pripraviti okusen prigrizek, banano narežite na kolobarje, nato pa prelijte s koščkom orehovega masla. Potresemo s kakavovimi zrni za hrustljav, čokoladni pridih. Po želji lahko kroglice tudi zamrznete.

 

16. Spomladanski zavitki z zeleno ogrščico in piščancem

Debeli listi zelene ogrščice so polni vitaminov in mineralov in so odlična zamenjava za tradicionalne riževe zavitke za spomladanske zavitke.

V tem receptu zvijemo neškrobno zelenjavo, piščančje prsi in omako iz mandljevega masla, skladno s standardom Whole30, v zelene liste.

 

17. Kremna tunina solata na čolnih iz zelene

Tuna je odlična izbira prigrizkov za program Whole30, ker je polna beljakovin in je na voljo v prenosnih posodah.

Tunina solata iz majoneze, ki jo je odobril Whole30, se dobro ujema s hrustljavo zeleno.

V službi preprosto napolnite svoj hladilnik s svežimi palčkami zelene, pakete tune pa imejte v predalu mize, da boste imeli zdrave sestavine vedno pri roki.

Na spletu kupujte pakete tune s certifikatom trajnosti.

 

18. Naloženi nachos iz sladkega krompirja

Čeprav tortiljin čips ni dovoljen v programu Whole30, lahko naredite okusen nacho krožnik, ki ga uporabite za osnovo iz sladkega krompirja.

Na tanke rezine narezane pečene kroge sladkega krompirja preprosto obložite z avokadom, papriko, čebulo in narezanim ali mletim piščancem, nato pa pecite pri 400 °F (205 °C) 15–20 minut. Kot je navedeno v receptu, lahko uporabite veganski sir za popolnoma različico Whole30.

 

19. Plantainov čips in cvetačni humus

Plantain, imenovan tudi banana za kuhanje, je škrobno sadje nevtralnega okusa, zaradi česar je odlična izbira za tiste, ki so na dieti brez žitaric, kot je Whole30. Še več, iz njega je mogoče pripraviti čips in se odlično poda k slanim pomakam, kot je humus.

Ker kakršni koli čipsi, kupljeni v trgovinah, niso dovoljeni v programu Whole30, morate svoj čips iz plantaina narediti samai.

 

20. Pripravljene juhe

Zelenjavne juhe so nasiten prigrizek v programu Whole30 in jih je mogoče kupiti pripravljene na spletu ali v specializiranih trgovinah z živili.

Medlie je blagovna znamka juhe, ki proizvaja različne zelenjavne napitke, ki jih je odobril Whole30, vključno z okusi, kot so ohrovt-avokado, korenček-ingver-kurkuma in pesa-pomaranča-bazilika.

Na spletu kupujte druge juhe in kostne juhe, primerne za Whole30.

 

21. Trail mix z mandlji, kakavovimi zrnci in suhimi češnjami

Eden najpreprostejših in najbolj vsestranskih prigrizkov, ki jih je mogoče pripraviti po načrtu Whole30, je domača mešanica trail.

Mandlji, češnje in kakavova zrna so hranilno bogate sestavine, ki ponujajo bogastvo vitaminov, mineralov in antioksidantov.

Čeprav je čokolada na Whole30 prepovedana, lahko kakavova zrna dodate prigrizkom in obrokom za bogat, čokoladni okus brez dodanega sladkorja. Poleg tega je ta kakavov izdelek poln magnezija in flavonoidnih antioksidantov.

 

22. Pakirani prigrizki, skladni s standardom Whole30

Na spletnem mestu Whole30 je v koristnem razdelku navedena pripravljena hrana, ki je dovoljena, kadar nimate možnosti pripraviti domačih prigrizkov.

Nekateri elementi na tem seznamu vključujejo:

• DNX piščančje ploščice iz proste reje
• Tio gazpačo
• SeaSnax prigrizki iz praženih morskih alg

Ne pozabite, da lahko preproste prigrizke, odobrene s strani Whole30, kot so trdo kuhana jajca, mešani oreščki, sadje ali mešanica trail, najdete tudi v večini trgovin z mešanim blagom.

 

Zaključek

Čeprav prigrizki niso priporočljivi v programu Whole30, se lahko nekateri ljudje odločijo za prigrizke iz različnih razlogov.

Tipični prigrizki, kot so granola ploščice, čips in arašidi, so na Whole30 prepovedani, vendar pa lahko različne okusne, Whole30 prijazne prigrizke preprosto pripravite doma ali kupite.

Mešanica trail, pitne juhe, spomladanski zavitki, jajca, kaljena bučna semena in parfeji s kokosovim orehom in jogurtom so le nekateri od prigrizkov, ki jih lahko uživate v programu Whole30.


vir: https://www.healthline.com/nutrition/whole-30-snacks

Opozorilo: Medicinski center Paracelzus ni odgovoren za morebitne zdravstvene težave, ki bi bile posledica upoštevanja naših objav na blogu!
Želim prejemati obvestila


ZAKAJ PARACELZUS?

celostni pristop k zdravjukratke čakalne dobeklasične in podporne metode zdravljenja

DELOVNI ČAS

Dosegljivi smo vsak delovnik:

PONEDELJEK: 8.00 - 15.00
TOREK: 12.00 - 19.00
SREDA: 8.00 - 16.00
ČETRTEK: 8.00 - 16.00
PETEK: 8.00 - 12.00

Po pregledih in posegih smo za vas dosegljivi 24/7 na posebni telefonski številki.
Naročite se

KONTAKT

Medicinski center ParacelzusKersnikova ulica 17a3000 Celje
Telefon: (03) 82 80 800E-naslov: narocanje@paracelzus.si
Kako do nas