fbpx

Keto z nizkim proračunom: nasveti, obroki in živila za uživanje

Kliknite TUKAJ za seznam vseh BLOG objav

Ketogena dieta z zelo nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov in visoko vsebnostjo maščob je postala vse bolj priljubljena, predvsem kot orodje za hujšanje.

Sledenje keto dieti vključuje omejevanje ogljikovih hidratov na manj kot 50 gramov na dan in povečanje vnosa maščob. Posledično je prehrana bogata z živalskimi proizvodi, maščobami in drugimi živili z malo ogljikovimi hidrati, kot sta avokado in kokos.

Ta živila so lahko draga, zlasti za posameznike z omejenim proračunom za nakup živil. Kljub temu obstajajo načini, kako slediti ketonski dieti na cenovno dostopen način.

Ta članek ponuja nasvete, sezname živil in ideje za obroke za uživanje keto hrane z nizkim proračunom.


Namigi za sledenje keto dieti z omejenim proračunom

Večina obrokov na keto dieti je sestavljena iz beljakovin z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, kot so meso ali jajca, olja, neškrobna zelenjava in živila z visoko vsebnostjo maščob, kot so avokado, kokos ali oreščki.

Tukaj je nekaj nasvetov, kako narediti zalogo teh sestavin keto obroka, ko je denarja malo:

Kupujte na veliko. Nakup živil na veliko vam lahko pomaga zmanjšati stroške. Stvari, kot so oreščki, semena in nastrgan kokos, lahko najdete v posodah za razsuti tovor v večini trgovin, jedilna olja pa lahko kupite v velikih količinah na spletu ali v diskontu.
Poiščite razprodaje in naredite zalogo. Če imate prostor v zamrzovalniku, naredite zalogo mesa, zelenjave in celo avokada (meso lahko zamrznete), ko so v akciji. Izkoristite lahko tudi nepokvarljive izdelke, kot so oreščki, semena in olja, po znižani ceni in jih shranite v svoji shrambi.
Kupujte sezonsko zelenjavo. Sezonska zelenjava, pa tudi lokalno pridelana, je običajno cenejša od zelenjave, ki ni sezonska. Načrtujte svoje obroke, ko je sezona določene neškrobne zelenjave.
Izberite zamrznjeno namesto svežega. Večina zamrznjenega sadja in zelenjave, kot so ketonom prijazne jagode, cvetača in brokoli, je cenovno ugodnejša od svežega sadja in zelenjave. Poleg tega so obstojni dlje, zato vam ni treba skrbeti, da bi zapravljali denar za izdelke, ki se pokvarijo, če jih ne pojeste hitro.
Začnite načrtovati obroke in pripravljati rutino. Če naredite načrt obrokov, preden se odpravite v trgovino, se lahko izognete nepotrebnim nakupom. Še več, vnaprejšnja priprava nekaj obrokov ali živil, kot so kuhana jajca in narezan piščanec, vam bo pomagala, da se boste ves teden držali svojega načrta in preprečili draga naročila za domov.

Odločite se za cenejše beljakovine. Jajca so neverjetno cenovno dostopno, ketonom prijazno živilo, ki ga lahko uporabite v različnih obrokih, da zmanjšate stroške hrane. Prihranite lahko tudi tako, da kupite kuhane cele piščance in uporabite ali zamrznete vse dele ter dobite cenejše kose mesa, kot so svinjina, goveji file, mleto meso in piščančja bedra.
Preskočite pakirano keto-prijazno hrano. Keto-sladoledi in prigrizki se morda slišijo mamljivo, vendar se lahko njihova cena poveča. Namesto da bi kopičili ta živila, si najprej priskrbite polnovredna živila in rezervirajte te bolj modne možnosti kot poslastico.


Seznam keto živil z omejenim proračunom

Naslednji seznam živil vključuje keto-prijazna živila, za katera ne boste zapravili bogastva.

Meso/beljakovine: jajca, tuna v pločevinkah, celi piščanci, piščančja bedra, svinjski kotleti, zamrznjeno mleto meso, znižano sveže meso za shranjevanje v zamrzovalniku, skuta, navaden polnomasten grški jogurt
Zdrave maščobe: velike količine naribanega kokosa, orehov, mandljev, pekan orehov, sončničnih semen, konopljinih srčkov, chia semen, lanenih semen in masla iz orehov; avokadovo in olivno olje; avokado v prodaji (meso zamrznite za pozneje); zamrznjene kokosove kocke in kokosovo mleko v pločevinkah; siri, maslo in ghee v prodaji
Neškrobna zelenjava (v sezoni, v prodaji ali zamrznjena): bučke, brokoli, cvetača, šparglji, zelena, stročji fižol, špageti, zelje, brstični ohrovt, kumare, zelena solata, špinača , rukola, jajčevci, gobe, paprika
Sadje z malo ogljikovimi hidrati (v sezoni, v prodaji ali zamrznjeno): maline, jagode, robide, slive, klementine, češnje, borovnice, kivi


Vzorec načrta obrokov za keto z nizko ceno

Tukaj je 7-dnevni načrt obrokov s cenovno ugodnimi keto obroki. Neškrobno zelenjavo, meso in oreščke ali semena na tem meniju lahko zamenjate s tem, kar je v akciji ali v sezoni.

Ne pozabite, da je idealno število neto ogljikovih hidratov, zaužitih s keto, odvisno od posameznika. Ti obroki lahko ali pa ne ustrezajo vašim posebnim potrebam.

1. dan

Zajtrk: omleta s 3 jajci in sirom s špinačo, zamrznjeno jagodičevje
Kosilo: piščančja juha z naribanim piščancem, juho, zeleno, česnom, zelišči in prelito z navadnim grškim jogurtom
Večerja: svinjski kotleti z dušenim stročjim fižolom in mandlji

2. dan

Zajtrk: skuta z zamrznjenimi jagodami in semeni
Kosilo: trdo kuhana jajca, pretlačena na rezine kumare, prelita s konopljinimi srčki in polnomastnim solatnim prelivom
Večerja: skodelice zelene solate z mletim puranom, mešanica zamrznjene neškrobne zelenjave in navaden grški jogurt

3. dan

Zajtrk: smoothie z zamrznjenimi malinami, maslom iz orehov, špinačo in kokosovim mlekom
Kosilo: tunina solata, polnjena z rdečo papriko
Večerja: cvetačni “riž” (kupljen v akciji ali narejen v kuhinjskem robotu) mešano prepražen z zamrznjenim brokolijem, naribanim piščancem, sezamovimi semeni, česnom in ingverjem

4. dan

Zajtrk: ocvrta jajca s prepraženo špinačo, kuhano na maslu ali olju
Kosilo: puranji zavitki z navadnim grškim jogurtom, narezano papriko in kumarami
Večerja: burger brez žemljic na zelenjavni posteljici, obložen s sirom, stran praženega brstičnega ohrovta

5. dan

Zajtrk: polnomasten grški jogurt z oreščki
Kosilo: solata s trdo kuhanimi jajci, sirom, narezano papriko, gobami in prelivom iz limoninega olivnega olja
Večerja: mlete mesne kroglice, postrežene na špagetih squash, prelite z avokadovim oljem in parmezanom

6. dan

Zajtrk: omleta s papriko in gobami z naribanim sirom
Kosilo: solata iz rukole s tunino iz konzerve, kumarami, redkvicami, sončničnimi semeni in prelivom iz oljčnega olja
Večerja: piščančja bedra s kokosovo cvetačno juho

7. dan

Zajtrk: kaša iz oreščkov in semen, pripravljena s kokosovim mlekom v pločevinkah
Kosilo: jajčna solata z navadnim grškim jogurtom na palčkah zelene
Večerja: svinjski file, jajčevci in bučke, kuhani na maslu in preliti s sirom

Možnosti keto prigrizkov

Večina keto obrokov je dovolj nasitnih, da morda ne boste čutili potrebe po prigrizkih. Če pa med obroki postanete lačni, poskusite enega od teh poceni keto prigrizkov:

• narezana zelenjava z maslom iz orehov
• polnomasten grški jogurt z zamrznjenimi jagodami
• pest oreščkov ali semen
• 1 – 2 trdo kuhani jajci
• nanizan sir
• palčke zelene s skuto ali pimentom
• 70 % ali več nesladkane temne čokolade (ali čokolada, sladkana s stevijo)
• domač ohrovtov čips, popečen na zdravem olju


Zaključek

Medtem ko so nekatera priljubljena keto živila lahko draga, je vsekakor mogoče slediti keto dieti, ne da bi pri tem izgubili denar.

Lahko se držite svojega proračuna tako, da kupujete živila v razsutem stanju, razprodajah in izbirate cenejše beljakovine in maščobe.


vir: https://www.healthline.com/nutrition/keto-on-a-budget

Opozorilo: Medicinski center Paracelzus ni odgovoren za morebitne zdravstvene težave, ki bi bile posledica upoštevanja naših objav na blogu!
Želim prejemati obvestila


ZAKAJ PARACELZUS?

celostni pristop k zdravjukratke čakalne dobeklasične in podporne metode zdravljenja

DELOVNI ČAS

Dosegljivi smo vsak delovnik:

PONEDELJEK: 8.00 - 15.00
TOREK: 12.00 - 19.00
SREDA: 8.00 - 16.00
ČETRTEK: 8.00 - 16.00
PETEK: 8.00 - 12.00

Po pregledih in posegih smo za vas dosegljivi 24/7 na posebni telefonski številki.
Naročite se

KONTAKT

Medicinski center ParacelzusKersnikova ulica 17a3000 Celje
Telefon: (03) 82 80 800E-naslov: narocanje@paracelzus.si
Kako do nas